Garantie-afwikkeling

Is uw devolo apparaat bij de eerste ingebruikneming of binnen de garantieperiode defect, houd dan de volgende punten aan.
 

Algemene Garantievoorwaarden

1. Neem contact op met de Support Hotline

Om een snelle en doelgerichte ondersteuning te waarborgen, vragen wij u om de volgende informatie voor het telefoongesprek bij de hand te houden:

  • Productnaam
  • Serienummer (b.v. op de onderkant van het apparaat)
  • Beschrijving van het probleem

Support Hotline: +32 2 8088985*

maandag - vrijdag van 14.00 - 18.00 uur

EMail: [email protected]

* Binnenlands tarief; eventueel afwijkende prijzen bij internationale verbindingen


2. Apparaat met RMA-nummer insturen

De servicemedewerker wijst u een RMA-nummer toe (verwerkingsnummer). Het RMA-nummer dient als referentie voor uw serviceaanvraag.

  • Bevestig het RMA-nummer duidelijk op de buitenkant van uw zending.
  • We accepteren geen apparaten zonder een RMA-nummer!
  • We accepteren geen ongefrankeerde zendingen.
     

Stuur het defecte apparaat naar dit serviceadres:

devolo Europees Servicecentrum
p/a aixTeMa Digital Solutions GmbH
 
Philipsstraße 8
D-52068 Aken