Heeft u hulp nodig bij de installatie, of heeft u vragen over uw devolo-product?

Neem gratis contact op met de betrouwbare devolo-experts. 

Heeft u vragen?

Vragen over installatie, configuratie of garantie-afwikkeling van uw devolo producten:

+32 2 8088985 *

Maandag - vreijdag van 10.00 - 18.00 uur

 

Email: support@devolo.be

 

Voor vragen over producten, prijzen en verkooppunten:

+32 2 380 36 20 *

Maandag - vrijdag van 9.00 - 17.00 uur

 

Email: info@devolo.be
 

 

* Binnenlands tarief; eventueel afwijkende prijzen bij internationale verbindingen

Veelgestelde vragen

Vind antwoord op speciale vragen of zoek relevante vragen

Vragen over producten en installatie

Software en downloads

Bent u op zoek naar productinformatie, nieuwe firmware, één van onze apps, andere software of persverklaringen? Hier vindt u alles wat u nodig heeft: 

 

Productinformatie

Smart-home-app en -software

Thuisnetwerk-app en -software

Persinformatie

Drie jaar garantie

Als klant van devolo heeft u volgens de wettelijk voorgeschreven garantie recht op een productgarantie van drie jaar vanaf de aanschafdatum. Meer informatie over de algemene garantievoorwaarden en de garantieafhandeling vindt u hier: 

Lees meer

Garantie-afwikkeling

Is uw devolo apparaat bij de eerste ingebruikneming of binnen de garantieperiode defect, houd dan de volgende punten aan.

1. Neem contact op met de Support Hotline

Om een snelle en doelgerichte ondersteuning te waarborgen, vragen wij u om de volgende informatie voor het telefoongesprek bij de hand te houden:

 

  • Productnaam
  • Serienummer (b.v. op de onderkant van het apparaat)
  • Beschrijving van het probleem

Support Hotline: +32 2 8088985*

 

maandag - vrijdag van 14.00 - 18.00 uur

 

EMail: support@devolo.be​​​​​​​

 

* Binnenlands tarief; eventueel afwijkende prijzen bij internationale verbindingen