Consumenten / 04.01.2005

devolo MicroLink HomePlug adapters nu ook geschikt voor Mac

Internet of netwerkverbinding via het elektriciteitsnet nu ook beschikbaar voor Mac-gebruikers. devolo MicroLink HomePlug adapters nu ook geschikt voor Mac.

Internet of netwerkverbinding via het elektriciteitsnet nu ook beschikbaar voor Mac-gebruikersAlle devolo producten die gelanceerd werden in 2004 zijn geschikt voor het gebruik met Mac OS X. Dit is inclusief de Microlink dLAN ADSL Modem Router, de MicroLink ISDN Router en de MicroLink dLAN ISDN Router.

Steeds meer mensen gebruiken thuis Apple computers, en zij willen internet en netwerkverbindingen met de minste complicaties’ , bevestigt Christoph Rösseler, Director Marketing & Public Relations bij devolo. ‘Deze vorm van computernetwerk is de meest eenvoudige oplossing – het maakt gebruik van de bestaande bedrading van het elektriciteitsnetwerk in huis.’

Dankzij deze mogelijkheden is devolo, marktleider op het gebied van HomePlug adapters, de eerste om algemeen Mac OS X ondersteuning te bieden met zijn nieuwe MicroLink dLAN Wizard, die nu al beschikbaar is.

Centraal in de filosofie van devolo staat de behoefte van gebruikers aan apparaten die gemakkelijk te installeren en te bedienen zijn. Duidelijke installatiemenu’s, configuratietools, gedetailleerde handleidingen en een Support Hotline die beschikbaar is op werkdagen van 10 uur ’s ochtends tot 8 uur ’s avonds helpen de klant als er nog vragen zijn. ‘De diensten die wij bieden, ons kwaliteitscontrolesysteem en de intern ontwikkelde software zijn de troeven waarmee wij ons onderscheiden van de concurrentie’ , benadrukt Christoph Rösseler.

www.devolo.be .

Nieuwe website devolo Benelux

devolo heeft sinds kort haar website volledig vernieuwd. Ook de lokale websites (voor de Benelux: www.devolo.be en www.devolo.nl) zijn voortaan beschikbaar in de nieuwe layout. Geïnteresseerden, klanten, partners en media uit de Benelux kunnen vanaf nu voor informatie of met vragen terecht op deze beide websites.