Beurs / 30.08.2016

devolo Home Control maakt smart home simpel, zuinig en flexibel - Maak kennis met ‘state of the smart’-producten op IFA 2016

Het moderne smart home moet simpel, zuinig en flexibel zijn. En dat is precies waar devolo Home Control voor zorgt. Het in Duitsland ontwikkelde systeem valt op vanwege zijn intuïtieve set-up en bediening. Het is geschikt voor zowel huizen als appartementen, en zorgt in no-time voor meer comfort, gemak, beveiliging en energiebesparing. Omdat Home Control gebruikmaakt van de internationale draadloze standaard Z-Wave is het extreem flexibel. Ook het integreren van producten van externe fabrikanten is heel gemakkelijk. Momenteel zijn er meer dan duizend Z-Wave-componenten beschikbaar. Journalisten, vakgenoten en klanten kunnen ‘state of the smart’ voor zichzelf laten spreken en devolo bezoeken op IFA 2016 - van 2 tot en met 7 september 2016 - in hal 6.2, stand 128.

Home Control

Meer veiligheid, gemak en energiebesparingAlarmsignalen, bewegingssensoren, muurschakelaars, slimme stopcontacten, radiatorthermostaten en nog veel meer: devolo Home Control biedt een breed scala aan smart home-componenten die gecombineerd kunnen worden om aan alle behoeften van de klant te voldoen. De Home Control-starterskit, bestaande uit onder meer een centrale unit, slimme meterstekker en deur-/raamcontact, is ten allen tijde eenvoudig uit te breiden. Op één centrale unit zijn tot wel 232 componenten aan te sluiten - meer dan genoeg om verschillende alledaagse werkzaamheden te automatiseren, zoals bediening van verwarming en licht. Home Control wordt onzichtbaar: nieuwe inbouwcomponenten Op IFA 2016 presenteert devolo de nieuwe inbouwcomponenten die binnenkort verkrijgbaar zijn. Deze nieuwe Home Control-componenten zijn te installeren in bestaande schakelaars, dimmers, en bedieningssystemen voor luiken en zonwering, en staan direct draadloos in verbinding met de centrale unit van Home Control. Het grootste voordeel hiervan is dat klanten hun vaak dure en visueel opvallende schakelaars, dimmers en elektrische zonweringssystemen kunnen blijven gebruiken - de Home Control-componenten zelf blijven geheel onzichtbaar. Het grote plaatje: Home Control en externe leveranciersdevolo Home Control is al één van de meest flexibele smart home-systemen ter wereld. De ontwikkelaars, gevestigd in Aken, Duitsland, hebben Home Control bewust ontworpen als open systeem; daardoor zijn ook Z-Wave-gecertificeerde componenten van externe fabrikanten te integreren. Bovendien blijft het aantal partnerships met vermaarde fabrikanten en softwareplatformen, waaronder Philips HUE en IFTTT, alsmaar groeien. Dit maakt devolo Home Control een toekomstbestendige investering voor je smart home. Persafspraken devolo tijdens IFA 2016 Journalisten kunnen een afspraak maken met het devolo-persteam. Stuur daarvoor een e-mail naar devolo@lvtpr.com of bel naar 02 474 17 40. Tot ziens in Hal 6.2, Stand 128!