Service & downloads
Vragen over installatie, configuratie of garantie-afwikkeling van uw devolo producten:
0280 889 85 * maandag - vrijdag van 10.00 - 18.00 uur
support@devolo.be
Voor vragen over producten, prijzen en verkooppunten:
09 231 26 80 * maandag - vrijdag van 10.00 - 18.00 uur
info@devolo.be
Om een snelle en doelgerichte ondersteuning te waarborgen, vragen wij u om de volgende informatie voor het telefoongesprek bij de hand te houden:
  • Productnaam
  • Computertype en specificaties
  • Serienummer
  • Gebruikt besturingssysteem
  • Firmware of stuurprogrammaversie
  • Beschrijving van het probleem
* Binnenlands tarief; eventueel afwijkende prijzen bij internationale verbindingen

devolo biedt meer

Elke dag kiezen mensen over de hele wereld voor devolo-producten, omdat deze meer bieden. Voor deze verantwoordelijkheid staat devolo ook ten opzichte van haar medewerkers en daarom wil devolo als werkgever meer bieden.

Dit gaat van een modern bedrijfsgebouw - dat slechts enkele jaren geleden werd gebouwd- over een professionele samenwerking in het team tot een prestatiegerelateerde beloning.


Ontplooiing en ontwikkeling

De medewerkers staan bij devolo in het middelpunt. Een intensieve inwerkperiode tijdens de eerste maanden vormt de basis voor een goede start. De platte organisatiestructuur vergemakkelijkt het werken in een gemotiveerd team, dat gedreven is door wederzijdse ondersteuning en haar taken met grote betrokkenheid uitvoert. Regelmatige feedbackgesprekken maken een ontwikkeling binnen het bedrijf mogelijk en openen kansen voor meer verantwoordelijkheid.

Ideeën op de voorgrond

Initiatief, ingebrachte ideeën en conceptvoorstellen worden bij devolo bijzonder gewaardeerd. Regelmatige medewerkerenquêtes over de bedrijfs- en productontwikkeling maken onderdeel uit van de participatiemogelijkheden van het personeel. Teammeetings worden op regelmatige basis georganiseerd en vormen een vast onderdeel van de samenwerking, om zo het werk binnen het team te consolideren en gemeenschappelijke doelen te definiëren. Deze vinden niet alleen plaats in een vergaderzaal: regelmatig wordene bijeenkomsten op geselecteerde plekken georganiseerd om zo teamgeest en innovatiekracht te stimuleren.

Kwalificatie door verdere training

Tijdens uitgebreide gesprekken met de leidinggevenden worden individuele opleidingen vastgelegd, die de kwalificatie van elke medewerker op een constant niveau houden en verder uitbouwen. Regelmatige nascholingen maken een belangrijk deel uit van het werk. Zo is bijvoorbeeld een bijscholing in zakelijk Engels een vast gegeven van werken bij devolo.

Prestaties stimuleren

devolo kiest voor een faire, prestatiegerelateerde beloning. De regelmatige feedbackgesprekken zijn een vast onderdeel van de medewerkerontwikkeling en hebben als doel potentieel te registreren en zo een duurzame carrière binnen de onderneming mogelijk te maken. Vele collega's hebben reeds bewezen dat een dergelijke ontwikkeling mogelijk is.

Een ldynamisch personeelsbestand

De interdisciplinaire uitwisseling wordt bij devolo op een zo veelzijdig mogelijke manier gestimuleerd: in de hoofdzetel is er een communicatiehoek met koffiezetapparaat op elke etage, en staat ook gemeenschappelijk sporten tijdens de lunchpauze op het programma. Onze hardloopwedstrijd is intussen een traditie geworden. Om onze sporters te stimuleren heeft het bedrijf in de kelders kleedruimtes en douches gemaakt.

Naar boven

Hartelijk dank voor u beoordeling.

Het spijt ons. Bij de transmissie van uw beoordeling is een fout opgetreden. Probeer het a.u.b. opnieuw.

Uw Newsletter aanmelding was succesvol.

Het spijt ons. Bij de aanmelding voor onze Newsletter is een fout opgetreden. Probeer het a.u.b. opnieuw.

Hartelijk dank! Wij hebben uw aanvraag opgeslagen! U wordt geïnformeerd, zodra het artikel weer beschikbaar is.

Het spijt ons. Uw artikelmelding kon niet geactiveerd worden. Probeer het a.u.b. opnieuw.

Opt-out-cookie is succesvol ingesteld. U wordt niet langer gevolgd door Google Analytics.